Reklamacje na nieprawidłowości w rejestrze wyborców
Nazwa sprawy: |
Reklamacje na nieprawidłowości w rejestrze wyborców. |
Miejsce załatwienia sprawy:
|
Urząd Gminy w Lubrzy, 48-231 Lubrza, ul. Wolności 73, Referat Spraw Obywatelskich, Obronnych i Zarządzania Kryzysowego, I piętro, pokój nr 103, tel. 77 4074669, fax 77 4074651, e-mail: urzad@lubrza.opole.pl |
Wymagane dokumenty:
|
1. Wniosek o rozpatrzenie reklamacji. |
Opłaty: |
Nie pobiera się. |
Termin załatwienia sprawy:
|
Do 3 dni |
Tryb odwoławczy:
|
Na decyzję nieuwzględniającą reklamacji lub powodującą skreślenie z rejestru wyborców wnoszący reklamację bądź osoba skreślona z rejestru wyborców może wnieść, w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji. Skargę wnosi się do Sądu Rejonowego w Prudniku za pośrednictwem Wójta Gminy Lubrza. |
Podstawa prawna:
|
|
Informacje
|
Każdy może wnieść do Wójta reklamację na nieprawidłowości w rejestrze wyborców, w szczególności w sprawie: - pominięcia wyborcy w rejestrze wyborców; - wpisania do rejestru wyborców osoby, która nie ma prawa wybierania; - niewłaściwych danych o osobach wpisanych do rejestru wyborców; - ujęcia w rejestrze wyborców osoby, która nie zamieszkuje stale na obszarze gminy
Reklamację wnosi się pisemnie lub ustnie do protokołu. |
Opracowała: Dorota Żegleń