Badanie satysfakcji Klientów Urzedu Gminy w Lubrzy
- Aktualności
- >
- Badanie satysfakcji Klientów Urzedu Gminy w Lubrzy
Celem badania było określenie poszukiwania kierunku zmian w sposobie (jakości) świadczenia szeroko rozumianych usług, po przez lepsze rozumienie oczekiwań Klientów oraz po przez poznanie postrzegania przez nich jakości świadczonych na ich rzecz usług. Badanie zostało przeprowadzone w terminie od kwietnia 2011r. do lipca 2011r. Badania przeprowadzono na podstawie Zarządzenie Nr OR.120.24.2011 Wójta Gminy Lubrza z dnia 18 kwietnia 2011r.
Wyniki badania przedstawia poniższy raport:
Wyniki Ankiety Badania Satysfakcji Klientów Urzędu Gminy Lubrza 2011 etap I.pdf (1,16MB)
Projekt nr POKL.05.02.01-00-051/09 "Podniesienie kompetencji kadr samorządów Powiatu Prudnickiego".